متن آهنگ دستی دستی از زانیار خسروی
مــ ـــتـــ ـــنـــ ـــ آهــ ـــنـــ ـــگـــ ــــ
متنـــ آهنگـــ ....

زدی دَستی دَستی قـُفـل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری ک رو دل من اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید
ب روت بیاری
منو محو خودت کردی .. بیا بیا
تو چ خونسردی .. بیا بیا
از مرحله پرتی .. بیا بیا
دیوونم کردی
منو محو خودت کردی .. بیا بیا
تو چ خونسردی .. بیا بیا
از مرحله پرتی .. بیا بیا
دیوونم کردی
.
زدی دَستی دَستی قـُفـل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری ک رو دل من اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید
ب روت بیاری
.
.
حالا دستاتو بده ب من چ خوب نشستی بده ب من
تو نمیدونی با دلم چی کارکردی
ولی خوب تو دلم جاتو واکردی
تورو پیدا کردم تنهات نمیزارم اصلا
تا دنیا هست کنارت می مونم قطعا
.
.
منو محو خودت کردی ... بیا بیا
تو چ خونسردی ... بیا بیا
از مرحله پرتی ... بیا بیا
دیوونم کردی
منو محو خودت کردی ... بیا بیا
تو چ خونسردی ... بیا بیا
از مرحله پرتی ... بیا بیا
دیوونم کردی
.
.
زدی دَستی دَستی قـُفـل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری ک رو دل من اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید
ب روت بیاری
.
.
.
زدی دَستی دَستی
قـُفـل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تو دلم نشستی
زدی دَستی دَستی قـُفـل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری ک رو دل من اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید
ب روت بیاری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 0برچسب:, توسط pardis |

Weblog Themes By Blog Skin

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
» پست الکترونیک
» RSS
مطالب اخير
آرشيو مطالب
نويسندگان
پيوند ها

face=Tahoma> src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
تبادل لینک
هوشمند
border=0
src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
برای تبادل
لینک  ابتدا ما
را با عنوان
مــ
ـــتـــ
ـــنـــ ـــ
آهــ ـــنـــ
ـــگـــ ــــ
و آدرس

matne-ahang.LXB.ir

لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به
طور خودکار در
سایت ما قرار
میگیرد.





پيوند هاي روزانه

اسلایدر